2013. december 17., kedd

Projekt Showroom - Különlegességek #1

Manapság elég sok időt töltök a Projekt Showroom Karácsonyi Ajándékbolt falai közt, és ebből kifolyólag sok sok képet is készítettem. Úgy gondoltam, hogy ezt két adagban fogom elétek tárni, hogy ne legyen túl elképesztő egyszerre...

Ami miatt szerintem mindenféleképpen megéri benézni az üzletbe, hogy csodaszép ajándékok közt járkálhassatok a meleg üzletben, s miután a kezeitek kicsit felmelegedtek meg is rázhatjátok a szépséges hógömböket amikben a lehulló hópipéket csodálva az ember gyerekkora elevenedik fel.
Továbbá ha szeretnétek minden ajándékot egy helyen begyűjteni, akkor ez akár lehetséges is itt, hiszen gondoltunk minden korosztályra.

Az ínyenceknek a tea és csokoládé különlegességeket ajánlom, a divatkedvelőknek a designer kiegészítőket, az okosodni vágyóknak az idegennyelvű, s magyar regényeket és művészkönyveket, a szakácsoknak a a kézzel készített porcelán tányérokat ( személyes kedvenceim, amik már csak arra várnak, hogy becsomagoljam, és betegyem őket a fa alá, majd 24.-e este kicsomagoljam őket :) ) és karácsonyi sütőformákat, a kisgyerekeseknek a fa paripákat és a kiskutyás perselyt, ami nekem is volt kiskoromban, és nem meglepő módon valahol még megvan a padláson..., a művészlelkeknek a printeket és füzeteket, a karácsonymániásoknak a hangulatos világító gömblámpákat, a kiskutyásoknak a pihe puha kutyaágyakat, a retró imádóknak az antik lámpákat, a lányoknak az illatos gyertyákat és joghurtos testvajat, és végül de nem utolsó sorban a hajléktalanoknak az "Adj meleget" program keretén belül ingyen elvihető takarókat.

Remélem, hogy ezt olvasva eljöttök a boltba meglátogatni engem , és az ajándékokat a Dessewffy utca 18-20-ban.

Most pedig a képek első része...és természetesen majd lesz egy bejegyzés arról is, hogy én miket választottam a boltból a szeretteimnek! :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése