2014. március 17., hétfő

Inspiráció no.1







































Tudom már jó ideje nem vettem kezembe a billentyűzetet, és nem írtam bejegyzést, de most ezt valamelyest megpróbálom bepótolni az elkövetkező egy hétben, amikor ugyanis szüneten vagyok. Nincs se egyetem, se munka, úgyhogy most koncentrálhatok az írásra, a fényképezésre, és mindenre amit szeretek. Meg persze a tanulásra, hiszen jövőhéten jönnek a vizsgák, de erről most megpróbálok megfeledkezni az elkövetkezendő 20 percben.

Úgy gondoltam, hogy megpróbálok minél több mindent összegyűjteni ami inspirációt adhat nektek a mindennapokhoz.

No.1

Mi lehetne a legjobb kezdés, ha nem egy videó arról, hogy hogyan is tudunk egy bizonyos dologra koncentrálni, úgy, hogy ne zavarjon meg minket semmi.
Nem garantálom, hogy majd egyből ki akarod próbálni, de inspirációnak inspiráció az biztos.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése